måndag 5 januari 2009

-13

Fy tusan vad det är kallt idag!! Brrrrr! Gick ut för att ta min morgoncigg i vanlig ordning, på med mössa och hela köret....höll på att frysa röven OCH fingrarna av mig, man kan ju undra sig om det verkligen är värt att?!? JA tydligen! Dumma dumma dumma nikotinbov!!
Men ingen kan ju undgå att det är en alldeles underbart fin vinterdag! Får ta ut Wilmer en stund i alla fall så han får andas in friskheten i luften! Han har i alla fall en hel vinterutstyrsel, jag får väl börja rota i de g(l)ömda garderoberna efter värmande kläder till mig!
Malina har ju som ni då förstår fortfarande feber....men det är på bättringsvägen tempen sjunker sakta men säkert, så snart ska hon nog få ta sig en tur i pulkan!
Nä någon väldigt högljudd står och drar i mig nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar