måndag 5 januari 2009

Tänkte jag skulle bjuda på ett par bilder från vår spännande åktur i pulkan!! Tjohooo! De va nog den minstaste backen jag åkt pulka i. Men vi får ju tänka på lille Wilmer....(och inte alls på att JAG kan tycka det vara väldigt jobbigt att gå uppför de långa pulkbackarna med kanske bärandes på en Wilmer! ;-)) Jag säger bara att det är tur vi har staketet.....annars hade det blivit åka av kan jag meddela, för vi hade i så fall fortsatt vår resa rakt ner en bit för att sen landa i ån!! :-O det hade varit något va? kanske kan ta det till sommaren som en vattenrutschbana på något sätt, det kan ju va svalkande då i alla fall! (Anna kan du meddela Elias om denna geniala ide` och se om vi kan göra något åt det, tänkte då mest på om han kanske ville va försökskanin.......kanske?....


Ser ni ån skymta där bakom?


Och här åååååker vi!!!!!!!!! Wiiie!



Tjofff in i staketet!!

2 kommentarer:

  1. Fiina ni är =) Hoppas er dag varit bra.

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket gumman! Men fin? JAG?! kände mig allt annat än det! Otymplig, osexig (okej, inte för att man behöver va det för att pulka med sin pojk! but still...) och ruggigt ful i den ruggiga mössan ;-)
    Men du kan konsten att göra mig glad! Always! en stor puss till dig!

    SvaraRadera