måndag 19 januari 2009

nej

lika trött idag...Jag fattar inte vad det är med mig!?! Men jag håller modet uppe ändå!Visst sen gör väl inte saken bättre att jag fått sova väldigt dåligt på jobbet. kanske låter konstigt för er, vaddå sova på jobbet? Men jo det är ju sovande natt, och vid behov får jag gå upp. Men de senaste två nätterna har varit lite väl mycket. Men men det får man ta! som sagt modet hålls uppe ändå!
Och trots trötthet så har jag idag varit och träffat Helen och jag har skaffat mig ett extra-jobb!
:-) Helt nöjd faktiskt! Helen har en städfirma Tingströms och där ska jag hoppa in och jobba några timmar extra på dagarna. Jag blir lätt så rastlös här hemma, hur underbart det än kan va att va hemma med barnen, så kan det va skönt att komma iväg på lite annat med, även jobb! Sen att få lite extra klirr i kassan på det, det säger jag inte nej till ;-) här är hennes hemsida (lite smygreklam) http://www.tingstromshemservice.se/
Supertrevlig tjej verkligen. Gick hur bra som helst. Lätt att prata med!

Sen har kära syster Anna med barn varit här och hälsat på, kul som tusan va ett tag sen för att va oss, så det va efterlängtat av alla i familjen här.

Saknar min käraste vän/darling/meine liebe så mycket med! :-( har inte setts nu ju när det varit sjukstuga här men nu så börjar det arta sig, så nu får vi minsann träffas! :-)
Sandra är min allra först,äldsta och bästa vän!! Hon kunde inte ens gå när jag knackade på deras dörr och frågade om det fanns någon där jag kunde leka med :-D Vi bodde grannar i 15 år! Tills mamma bestämde sig för att vi skulle flytta till Sölvesborg, det va inte uppskattat av mig det inte! Men vi har hållt ihop i vått och torrt ändå med något/några smärre uppehåll ;-) Finns ingen som henne hon ÄR min själsfrände så är det! Ställer alltid upp, rolig som tusan är hon med och vi kan diskutera allt mellan himmel och jord och det spelar ingen roll om vi har olika åsikter (vilket vi oftast inte har men ändå) det går lika bra ändå. Hon får jämt stå ut med mitt babbel om ditten och datten och hiten och diten om ni fattar, och hon gör det utan problem, det är inte det lättaste kan jag meddela er ;-) Inget knux med henne så enkel. En riktig äkta vän och jag är så glad att hon är just min vän! Så hör du det nu Sandra, jag börjar bli alldeles sentimental här så vi får bestämma en dag i veckan nu att ses! Puss på dig!!
Snart dags för jobbet igen, fått dille på Irene Huss filmerna. (ser dom på jobbet) Är inne på det sista nu inte kul alls, men snart så börjar väl alla serierna vid 21.00 igen va?!
Ha en trevlig kväll mina vänner!
Just det sen vill jag säga GRATTIS till en vän Malin som fyller 25 år idag! Så grattis igen på dig! 25, det är stort det! Sen går det bara utför kan jag säg! ;-) puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar