torsdag 1 januari 2009

God fortsättning!

Japp då va det 2009 nu då! Började det nya året med att jag inte kunde öppna mitt ena öga!? Va fan tänkte jag, jag fick väl ingen raket i det igår eller??...... blev lite orolig där ett tag, men jag va ju nykter o allt så det hade jag väl kommit ihåg! ;-) Fast klart den där skumma al-kaida kometen va ju skum..... en flygande eldbomb typ, som kom emot oss och vårt hus..... tänkte va ska den göra?? ska den bara flyga omkring däruppe, kommer den smälla?? ja jag erkänner jag blev rädd OCH Anna me, så vi förflyttade oss inåt i säkerhet när den va ovanför huset....kanske inte så smart OM den nu skulle smälla......HA HA HA! Men den bara försvann? Vi kan oxå ha projicerat över en slags nyårsrädsla på våra små barn. hoppas inte! Men i alla fall så va det bara en vanlig hederlig ögoninflammation jag åkt på, inte så skönt faktiskt!
Annars va det en mycket trevlig kväll, med så god mat.. mmm....(fortfarande mätt) och guitar hero och singstar tävling med alla! Som jag skrattade! Bilder kommer.....
Men stackars lilla kickan- Mirinda som fick feber och inte så lite heller.....40,7!! stackars barn, trodde hon skulle brinna upp där ett tag! Men hon va me ändå! med sina rosiga kinder.
Har nu precis varit ute i det underbara friska vädret med barnen och Kusinen Vilja på en promenad....härligt! Wilmer däckat i vagnen.... och i bakgrunden hör jag flickornas egna version av My number one.....de fick mersmak. :-)

Läste precis att Frida friat till sin Peter!! :-) ETT STORT GRATTIS och många kramar till er! Så kul! Bara ni är lyckliga! det är det som räknas.
skit i alla andra, vad är deras problem lixåm?!? ert beslut, ert liv, er kärlek! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar