lördag 10 januari 2009

Lördagsblarr!

Helloooo!
Ja idag kan jag nog friskförklaras! Underbart!! Visst lite trött är man ju men det är lite efterdyningar bara...snart så är jag på topp igen!
Nu har jag städat! Får sån städmani när vi varit sjuka, man vill lixåm ta bort det sjuka från hemmet....Bäddat rent, tvättat, plockat undan och dammsugit!! Duktig jag! Fick en smärre hostattack efter det o lite skakningar i kroppen...men det var det värt!! Nu orkar jag inte mer. Förresten vet ni vad?!? NU har jag äntligen fattat det! Ni vat när lakanen är ut och in? jag brukar alltid vända de rätt och sen lägga in täcket, men vetat att man inte behöver det,men aldrig fattat hur? (har lixåm inte orkat fråga någon som vet heller, typ Kim) men nu idag så gjorde jag bara det!! Och inte bara en gång utan två! Det ni! Det sparar ju faktiskt liiite tid! Nyttig information att få reda på va? JAG kände bara att jag ville dokumentera detta genombrott! :-D
Ska hämta hem gumman snart, så underbart! som jag saknat henne!! <3 Sen ska vi bara mysa mysa och mysa!
Nepp time to go!! Hear ya later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar