lördag 3 januari 2009

Snö och bilskrällen!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar! det va ju roligt! (NOT!) ;-) usch nej gillar det inte, inte när jag vet att jag måste ge mig ut på vägarna.....min jobbe vecka nu. Kör ju vid halv nio om kvällarna till Hällarydet.....Och Kim körde precis iväg med space staren till O-ström för att laga den, bromsarna låter som en hel vetenskap! jobbigt värre! jag har vägrat köra den och har i stället tagit den svarta faran! ja för den har gått sina varv runt jordklotet kan jag meddela... men känns ändå bättre med den, och det, mina vänner säger inte lite!
Så barnen och vi har ju inte kommit så långt, då Wilmers barnstol är i spacan!
Sen, hör här ska ni få något att bita i: så har den pinnen som visar hastighetsmätaren och den andra pinnen till varvmätaren me, lyckats hamna BAKOM den där lilla plutten som de annars "vilar på" när bilen är avstängd.....om ni fattar. Ja det är inte lätt jag fattar då inte!! hur kan det bli så?? jaja vi får se om karlarna lyckas fixa allt i dag, hade varit bra...så man kan andas när man kör bil nästa gång!

Snart väntar jag in besök av syster Anna med kids. Vi är så rastlösa och har så tråkigt mellan varven, så vi får försöka roa varandra! :-) brukar gå bra!

by the way.....ögat öppnade sig självt i morse! skööönt! tänk att så enkla saker man annars tar för givet, att det kan glädja en så! :-)

Ha en riktigt fin snöedag på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar