onsdag 28 januari 2009

sista....

inlägget. Ja det va ett tag sen nu! Har ni saknat mig? *liiite*? :-)
Detta blir sista inlägget, tyvärr kan jag säga för min egen skull, tycker om att skriva men inte i en blogg jag blir lätt nojjig, och det är ett stress moment för mig, så i dagsläget så blir det så.

Vill bara skriva om nyårs revyn där min älskade sötaste lillasyster Tina va med och dansade. Denna tjej alltså!! Hon är hur duktig som helst, och kan gå hur långt som helst som dansare! Hon har IT! Utstrålning, utseendet, charmen och hon är så självsäker i sin dans finns inget som hon inte skulle klara av!! shit va stolt jag är över dig syster!! :-) När hon kommer in på scen och börja dansa så får jag gåshud över hela kroppen och tårarna bränner bakom ögonlocken av glädje och stolthet, jag blir alltid lika rörd över att se henne uppträda. Mamma hade varit SÅ stolt över dig gumman!! Revyn va toppen på alla sätt och vis, vi hade kul och fick oss en hel del goda skratt! Extra föreställning på fredag i Sbg. Gå dit och kolla det är absolut värt det!
Gå gärna in på systrarnas bloggar och kika på lite bilder och finns även ett litet klipp hos Anna. Jag glömde ju såklart kameran :-( och kan inte med och länka i text.

Ha det bra alla därute!! Tack ni som velat läsa min blogg så länge den varade! :-)
Många kramar!

2 kommentarer:

  1. Jag kommer sakna den ju!
    Liz kom igen, kan jag blogga så kan du :)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt beslut. :( Kommer sakna dej!

    SvaraRadera