måndag 12 januari 2009

usch tycker jag mår illa och har ont i magen får hoppas att det är det välkända psyket som spökar i sådana här fall! hoppas kan man ju! eller hur?? har ätit en hel drös med vitpepparkorn och spritat loss här.....vill inte....låt nu bara Wilmer bli frisk och att den tredje gången han spydde va den sista!!
Ska ju börja jobba onsdag kväll och jobbar sen mina "sovande" nätter i en och en halv vecka, då brukaren varit utomlands på "min" vecka så jag har ju lite att ta igen. plus att jag tagit några kvällar extra med. Inte så kul om jag får maginfluensa där heller ju! Gud vad man spekulerar! "snillen spekulerar" Tack o hej för denna gång

1 kommentar:

  1. Nej, inte du med! Vi vill inte ha fler på vårt samvete... Stackars Wilmer! Hoppas att det blir lindrigare än Mirindas, hon verkar vara på bättringsvägen nu iallafall, åt lite riskex och drack massor nu på kvällen. Krya på er! Kramen

    SvaraRadera