fredag 9 januari 2009

Aj aj i musklerna (?)

träningsvärk, ja det är just vad jag har, utan att ens va på gymmet!:-) de ni! (brukar inte ens få att där?!) magen och ryggen- grym träningsvärk! Så nåt positivt med det hela i alla fall! ;-) och att man "lyckats" (lyckats och lyckats jag har ju inte ens ansträngt mig) gå ner nåt hekto eller två! :-) Den bjöd "influensan" på! Tackar tackar!
Men den där gud, han hör inte ens böner i alla fall...DET är en sak som är säker, mer säkert än en flytväst på havet! För mina "böner" Ja jag bad snällt! de va det ingen som hörde i alla fall, Wilmer har skrikit heeela natten! Jobbigt värre, Kim och ja va på bristningsgränsen där ett tag! Vad vill han lixåm.....? kan ha varit välling, då han fått de när han varit sjuk. Men se det går ju inte nu! Jaja på morgonkvisten sov vi i ett streck i alla fall...upp vid halv elva så de va ju lite schysst!
Nä annars händer här ju inte så mycket som ni säkert förstår....bara kurering till max!
Malina är fortfarande hos farmor, de skulle bada i badhuset idag! Lyllos henne, så gött! Tur hon har sin farmor lilla gumman! Och vi me, Hon är guld värld!! Ställer alltid upp, hon är bäst så är det!! Malina och hon har en speciell relation verkligen! Och i och med att Malina inte har någon annan, ingen mormor, morfar, farfar, TYVÄRR!! :-( så har deras relation blivit så stark och betyder så mycket för Malina! Och det är verkligen en farmor som bryr sig, hon har ett hjärta av guld, och vi är så tacksamma att just DU är farmor till Malina och Wilmer och att DU är min svärmor, Och Kims mamma!!(ja, annars hade det inte gått ihop sig! ;-)) för någon bättre kunde vi inte fått!! (det är inte alla som har sån tur med svärmödrar!) Så idag hyllar vi farmor "Mimmi" för att just du är du, och för att vi älskar dig av hela vårat hjärta!!

1 kommentar:

  1. Ingen höjdare det där med skrik på nätterna... :S
    Hoppas ni piggnar till snart! :)

    SvaraRadera