torsdag 8 januari 2009

Jag lever

men det är precis me`! Jag har varit mer död än levande de sista dagarna....Hostat sönder vartenda ben i kroppen känns det som, fått inflammation och så febern! *stackars stackars mig* Wilmer piggnade till efter en hel sovedag! Kim va och lämnade Malina hos sin kära farmor igår, så hon får roa sig i alla fall! Det brukar inte va någon brist på roandet hos farmor inte! Hon har fått sin pulk abstinens stillad i alla fall....3 timmar igår och ett par timmar idag. Så kul för henne, ja man vet ju inte hur länge snön stannar, kan va borta i morgon redan! Saknar min gumma, men här har hon det inte så kul, Kim insjuknade me idag :-( så vi är inget glatt gäng här hemma! Jo bara Wilmer som går loss på all sin energi!! Vi andra får nöja oss med att titta på! ;-)
Jag önskar mig själv en god natts sömn utan smärtor och krämpor o utan en fastklistrad Wilmer på mig! Det kan jag väl få?? *snälla* *ber mycket fint* för jag känner nog att jag klättrar uppför friskhetsstegen....sakta men mycket säkert...

1 kommentar: