söndag 11 januari 2009

På vift!

Idag har vi varit och hälsat på syster Jennie i Sölvesborg, alltid trevligt!:-) Det serverades god mat och efterrätt på det, Kladdkaka mums! aldrig fel! Kvällsmat hann jag också me, så jag har blivit utfodrad vad jag ska för idag! TACK! Och barnen har fått leka av sig me, ja de leker bra tjejerna!
Va ju hos syster Anna igår kväll förflyttade lördagsmyset dit i stället för Kim va trött och lite sjuk fortfarande så han skulle gå och lägga sig, så bilen styrd mot K-hamn för lite mys....ja vi hann med det mesta innan kickan, lilla Mirinda lägger av värsta kaskadspyan, innan dess hade hon i o f s varit lös i magen, men jag trodde mest det berodde på alla miljoner russin hon brukar stoppa i sig... :-D men si den här gången gick det inte att skylla på de stackars russinen inte.... Så jag är ute vid bilen innan de ens hunnit torka upp resterna...Ja det för respekt med sig det där! Usch och tvi och stackars stackars Mirinda!! Innanför dörrarna här hemma så åkte handspriten fram och vi skrubbade oss! *hoppas hoppas* trodde Wilmer åkt på det i natt då han vaknade och skrek och tog sig för magen men det blev inget av det tack o lov, men däremot så har han lite feber igen *suck* kan vi få vara friska nu tack! Men såhär långt har vi ju klarat oss undan den befarade kräksjukan "ta i trä" så man känner ju sig mycket blessed för det!
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar