måndag 12 januari 2009

Måndag va det här!

Jaha och vad händer idag? inte så mycket på schemat, blir ju så rastlös. Anna och jag brukar ju dejta på måndagar då hon är föräldraledig, men kickan är ju så sjuk så sjuk! Gillar det inte! Stor kram till dig härifrån, krya på dig!
Tror jag ska bort till ljus och miljö och kolla lampor till köket är väldigt tomt där för tillfället! Vi får väl se... Sen måste jag verkligen kolla och bestämma mig för gardiner till köket me, och vad för slags? Fuskhissgardin eller fuskrullgardin det är frågan? Men fusk blir det i alla fall. Sen blir jag bortskämd av Mimmi som ska sy det, så allt jag behöver göra är att bestämma mig. Hur svårt kan det va? Eller vad säger du Anna? ;-)
nej time to do something!

3 kommentarer:

  1. Jajajmensan i Maj smäller det :)
    Måste träffas nån dag denna veckan?

    SvaraRadera
  2. Ska vi säga en dag eller?
    Har Moa med denna veckan, blir barnen glada :)

    SvaraRadera
  3. Absolut :) Ni får gärna komma hit, enklare för Oliver, han har varit lite kinkig nu så..
    Men du kan väl slå en pling under dagen imorrn?

    SvaraRadera