fredag 23 januari 2009

Testet....

Har med gjort testet som systrarna mina gjort...... kan tyvärr inte länka, men testet finns hos Anna Och Jennie.

Din personlighetstyp:

Sällskapsmänniskor som älskar att roa sig. Deras goda humör smittar av sig på omgivningen. Lever för stunden och älskar nya upplevelser. Ogillar allt teoretiskt och opersonliga abstraktioner. Vill vara till nytta för andra. Tenderar att vara händelsernas medelpunkt i sällskapslivet. Förnuftiga och praktiskt lagda.
Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, konstnärer, säljare, lärare, personalvetare, socialarbetare, förskole- och dagispersonal, kläddesigners, inomhusdekoratörer, konsulter, fotografer, musiker, personalchefer, kontorschefer, coacher, fabrikschefer, livsmedelsarbetare, receptionister, rekreationsarbetare, religionslärare.

Vet inte om detta passar mig, kanske inte riktigt så andra skulle beskriva mig? Jag vet inte vad säger ni som känner mig? ;-)
Yrkerna är väl inte riktigt de som skulle passa mig, ALLA tycker typ vården eller i alla fall med att hjälpa människor, och det är ju det jag sysslar med idag, och på den banan hade jag tänkt fortsätta med på ett eller annat sätt. Men visst många yrken här uppe låter ju lockande :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar