söndag 4 januari 2009

Älskade kaffe!

Har jag nämnt att jag äääälskar kaffe?!, Nähe men det gör jag! mmmm det är ju så gott!

Och just nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av en sådan!



Visst ser det smarrigt ut? Det är här nymalda kaffet kommer från denna:





Mycket nöjd med denna som "följde med" in i det nya köket! Och den va ett klipp prismässigt, ångrar mig inte en sekund!

Ja det är fritt fram att bli avundsjuka! För det är med all rätt!

Ps: Eller vad säger du Frida?! ;-) Du får lära dig dricka kaffe jag kan bli din lärare! :-) ds

Ps2: fast kom på att jag redan övat på en mycket kär vän, Darling Sandra, gick inget vidare vill jag meddela, fast klart då hade vi ju inte denna! Ska vi göra ett nytt försök meine liebe? ds

2 kommentarer:

  1. Jag är så sjukt avundsjuk på ert kök :) Men det visste du redan. Skulle lätt kunna bosätta mig där, och stanna för resten av mitt liv! :D
    Ert kök är det snyggaste jag nånsin sett!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! :-) Ja, jag gillar det me`mucho!! du är så välkommen så! ;-)

    SvaraRadera